1. Home
  2. Első lépések
  3. További szolgáltatások és kategóriák hozzáadása

További szolgáltatások és kategóriák hozzáadása

A Salonic használata során bármikor további szolgáltatásokat és kategóriákat adhatsz hozzá a rendszerhez.

A regisztrációt követően a próbaverzió alatt és után egyaránt bővítheted a szolgáltatások és kategóriák számát. 

Új szolgáltatás kategória létrehozása

Lépj be Salonic profilodba, ahol az általad testre szabott naptárkép fog megjelenni. A képernyő felső részében található menüsorból kiindulva válaszd ki a Beállítások/Szolgáltatások/Szolgáltatás kategóriák almenüpontot.

Az „+ Új kategória hozzáadása” gombra nyomva hozd létre az új szolgáltatás kategóriát.

Szolgáltatás kategória módosítása

Ha szeretnéd módosítani egy szolgáltatás kategória megnevezését, kattints a nevére, vagy a szerkesztés gombra. A szolgáltatásokat a piros kuka ikonra nyomva törölheted.  

A szolgáltatás kategória módosítását követően a „Mentés” gombra nyomva rögzítsd az új kategóriát. 

Új szolgáltatás létrehozása

Lépj be Salonic profilodba, ahol az általad testre szabott naptárkép fog megjelenni. A képernyő felső részében található menüsorból kiindulva válaszd ki a Beállítások/Szolgáltatások/Szolgáltatások/Szolgáltatások listája almenüpontot.

Hozz létre új szolgáltatást az „+ Új szolgáltatás” gombra nyomva.

Az új szolgáltatás hozzáadása fül alatt állíts be a szolgáltatás részleteit. 

Rendeld hozzá az új szolgáltatást a meglévő szolgáltatás kategóriák valamelyikéhez.

Nevezd meg az új szolgáltatást.

Egyes szolgáltatásoknál érdemes kiemelést alkalmaznod. Pl. új, akciós. Ezek a szolgáltatások különböző színekkel lesznek megjelölve az online foglalási felületeden. 

Állítsd be a szolgáltatás időtartamát illetve, hogy legyen-e szünet utána, vagyis a következő online foglalható időpont előtt vagy sem. 

Add meg a szolgáltatás árát, a hozzá tartozó fix anyagköltséget (ha van).

Amennyiben a szolgáltatást más munkatársak is végzik, beállíthatod, hogy hány százalék jutalék illeti meg őket a szolgáltatás teljes árából számítva. 

A Salonicban megadhatsz „Kedvezményes időszakokat”.

Döntsd el, hogy az új szolgáltatás igénybe vehető-e a kedvezményes időszakon belül vagy sem. Amennyiben igen, a rádiógomb használatával kapcsold be az új  szolgáltatásnál a funkció működését.

Amennyiben az új szolgáltatást online foglalhatóvá akarod tenni, kapcsold be az „Online foglalható” funkció működését. Ha az új szolgáltatás nem akarod, hogy online foglalható legyen, a rádiógomb használatával kapcsold ki a funkciót. 

Az online bejelentkezés időintervallumok alapértelmezetten a naptár nézet alapján fognak online foglalható időpontokat felkínálni az ügyfeleknek.

Amilyen időintervallumot választasz, olyan bontásban fogja látni az ügyfél a szabad időpontokat. Érdemes a nálad megtalálható legrövidebb szolgáltatás időtartamot választani. 

Készíts leírást az új szolgáltatásról és adj neki egy színt, amivel naptáradban jelölni fogod.

Módosításaid rögzítéséhez nyomj a „Mentés” gomba. 

Updated on 2024.01.19.

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment