A Salonic használata során bármikor további munkatársakat és naptárakat adhatsz hozzá a rendszerhez.
A regisztrációt követően a próbaverzió alatt és után egyaránt bővítheted a felhasználók és a naptárak számát.
Lépj be Salonic profilodba, ahol az általad testre szabott naptárkép fog megjelenni. A képernyő felső részén található menüsorból kiindulva válaszd ki a Beállítások/Munkatársak és naptárak almenüpontot.
Az „+ Új munkatárs hozzáadása” gombra nyomva új felhasználót adhatsz hozzá a rendszerhez.
Az új munkatárs hozzáadásakor, vannak kötelezően és opcionálisan kitöltendő adatok.
Alapvetően szükséges adatain és elérhetőségein túl meg kell adnod, hogy milyen jelszóval tud belépni a Salonicba.
Új munkatárs hozzáadásakor a rendszer egy 5 számjegyű pinkódot generál, ami a későbbiekben megváltoztatható. Ezzel a pinkóddal tud az új munkatárs időpontot felvinni illetve törölni, valamint meg kell adnia fizettetésnél és az ügyféladatok lekérdezéséhez. A pinkód használata által az új munkatárs ezen tevékenységei követhetőek és visszanézhetőek lesznek.
Add meg a helyszínt, ahol az új munkatárs elérhető lesz és válassz a szerepkörök, valamint jogosultság csoportok közül. Ezekkel a beállításokkal módosul az új felhasználó hozzáférése a Salonic rendszeréhez.
Az új munkatárs adatlapján további beállításokat adhatsz meg. Ha készen vagy, nyomj az oldal alján található „Mentés” gombra.