1. Home
  2. Regisztráció
  3. Regisztráció menete

Regisztráció menete

https://www.salonic.hu/idopontfoglalo-rendszer-30-napig-ingyen linken tudsz regisztrálni és létrehozni saját Salonic profilodat.

Válaszd ki az előfizetői csomag típusát.

Ezt a díjcsomagot a próbaverzió idejére választod, tehát a csomaghoz tartozó funkciókat tudod kipróbálni. Amennyiben a 30 nap ingyenes használatot követően úgy döntesz előfizetsz, tapasztalatiad alapján megváltoztathatod az előfizetői csomag típusát, illetve további naptárakat adhatsz hozzá.

A regisztráció során olyan telefonszámot és e-mail címet adj meg, amelyeken fogadni tudod a regisztrációhoz szükséges ellenőrző kódot és a visszaigazoló e-maileket, valamint a beállítási segédleteket.

Ne felejtsd el bepipálni a „Nem vagyok robot” és általános szerződési feltételek rubrikákat. A „Tovább” gombra nyomva indítsd el a regisztrációt, melynek első lépése, hogy egy ellenőrző kódot kapsz a megadott telefonszámra.

A regisztráció folytatásához írd be a hat jegyű ellenőrző kódot és nyomj a „Tovább” gombra. 

A Salonic beállítás varázsló végigvezet a regisztrációhoz szükséges további lépéseken. 

Válassz felhasználási területet a legördülő listából. Úgy add meg céged/vállalkozásod/üzleted/tevékenységed nevét, ahogy szeretnéd viszontlátni az online foglalási felületeden. 

Salonic profil webcímed – ahogy ügyfeleid a továbbiakban megtalálnak az interneten – az általad megadott névből generálódik.

Add meg a helyszín adatokat és elérhetőségeidet, valamint állítsd be a nyitvatartást. Ezeket az adatokat természetesen a továbbiakban bármikor módosíthatod. A nyitvatartás adatok arra vonatkoznak, hogy milyen időintervallumban lesz lehetőség időpontot foglalni hozzád. 

Már majdnem kész vagy!

Adj meg legalább egy szolgáltatás kategóriát. Írd be, hogy milyen kategóriát/kategóriákat szeretnél. Pl. Ügyfélfogadás, Kozmetika, Rendezvények, Fotózás, stb…

Nyomj a „Tovább” gombra.

Adj meg egy szolgáltatást és válassz hozzá időtartamot. Állítsd be, hogy a szolgáltatás után, szeretnél-e szünetet beiktatni. A szünet megadásával a rendszer automatikusan kiszámolja a következő online foglalható időpont kezdetét. 

Írd be a szolgáltatás árát és válaszd ki a pénznemet. A későbbiekben minden adatot módosíthatsz, és újakat is hozzáadhatsz a rendszerhez. Már a felén túl vagy, csak így tovább!

Ha Te fogod használni a Salonicot, a munkatárs adatok Rád vonatkoznak, tehát a saját adataidat add meg. Ha alkalmazottnak, munkatársnak készíted a regisztrációt, akkor az Ő adatait add meg. A jelszó választáskor ügyelj arra, hogy minimum 6 karakter legyen! Ezzel a jelszóval fogsz/fogtok tudni belépni a Salonic profilba. 

A regisztrációhoz egy munkatárs megadása elegendő, a későbbiekben plusz munkatársakat és naptárakat adhatsz hozzá ehhez a Salonic profilhoz. 

Az „Aktív naptár” gombbal naptárt tudsz hozzáadni a megadott munkatárshoz. Azoknak a munkatársaknak van szüksége aktív naptárra, akikhez időpontot akarsz felvinni. 

Az „Online bejelentkezés engedélyezése” gombbal belső Salonic naptáradhoz hozzárendelheted az online foglalás lehetőségét. Ezt mindenképpen kapcsold be, ha rendszerünket online foglalási felületként szeretnéd használni. 

Ezzel a beállítással meghatározhatod, hogy az adott munkatárshoz lehet-e online időpontot foglalni. 

A regisztráció befejezéséhez lépj a „Tovább gombra”. 

Az utolsó simítások következnek.

Ellenőrizd az automatikus beállításokat! Néhány mezőt előre kitöltöttünk a korábban megadott adatok alapján. Igény esetén módosíthatsz a beállításokon. 

Nézd meg az általad kiválasztott díjcsomag típusát és írd be, hogy hány naptárra van szükséged.

Párhuzamos időpontok

Lehetőség van párhuzamos időpontok engedélyezésére. Akkor kapcsold be ezt a funkciót, ha egyszerre több ügyféllel tudsz foglalkozni. Az adott időpontra online foglalni csak egy ügyfél tud majd, de te a belső naptáradból fel tudsz vinni további ügyfeleket.

Naptárnézet

Válaszd ki a legördülő menüből a belső naptárnézet felbontását és állítsd be a belső naptár méretét. 

FONTOS BEÁLLÍTÁSOK KÖVETKEZNEK!

Állítsd be az automatikus emlékeztetőket. A Salonicban két féle automatikus emlékeztető van, amit ki-, és bekapcsolhatsz. Ha bekapcsolod, a rendszer automatikusan küldi az időpont emlékeztetőt ügyfeleidnek, SMS-ben és/vagy e-mail-ben.

Állítsd be, hogy melyikkel/melyikekkel szeretnél dolgozni és válaszd ki, hogy a lefoglalt időponthoz képest mennyivel korábban menjen ki az időpont emlékeztető. 

UTOLSÓ BEÁLLÍTÁSOK ÉS KÉSZEN VAGY!

Válaszd ki, hogy engedélyezed-e vagy sem az online bejelentkezést.

A bejelentkezések jóváhagyása lehet automatikus és manuális. Ha automatikusra állítod, az ügyfél azonnali visszajelzést kap a rendszertől, hogy az időpontját jóváhagytad. Ha kikapcsolod ezt a funkciót, minden online bejelentkezést kontrollálni tudsz és saját belátásod szerint manuálisan jóváhagyhatod őket. A bejelentkezésekről e-mailben értesít a Salonic rendszere. 

Határozd meg a bejelentkezési időintervallumok beállításával, hogy milyen időközönként lehet hozzád időpontot foglalni.

Állítsd be a legkorábbi és legkésőbbi foglalható időpont dátumát, a rendszer ez alapján fogja felajánlani szabad időpontjaidat az ügyfeleidnek.

Csekkold a postaládád és az üzeneteidet, a következő napokban beállítási segédleteket küldünk Neked e-mailben és SMS-ben, hogy támogassuk a sikeres átállást!

Amennyiben kérdésed van vagy további segítségre van szükséged, keress minket bizalommal!

Updated on 2024.01.16.

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment