1. Home
  2. Gyakran ismételt kérdések
  3. Miért nem jelenik meg a szolgáltatás az online foglalási felületen?

Miért nem jelenik meg a szolgáltatás az online foglalási felületen?

Ellenőrizni kell a Beállítások – Szolgáltatások – Szolgáltatások listája menüpont alatt a kérdéses szolgáltatásnál, hogy az Online foglalható funkció engedélyezve van-e.

A szolgáltatások listájánál a szolgáltatás neve alatt jelzi a rendszer, ha online foglalható. 

Ha nincs bekapcsolva, akkor kattints a szolgáltatás nevére, és az online foglalható funkciót engedélyezd. 

Ha ezt a funkciót ezen a felületen nem engedélyezed, a munkatársak szerkesztésénél sem tudod majd bepipálni, hogy az adott munkatárshoz ez a szolgáltatás online foglalható legyen.

Ezután a munkatárs profilján belül is érdemes megnézni, hogy a hozzá tartozó szolgáltatásnál/szolgáltatásoknál engedélyezett-e az online foglalás.
A Munkatársak és naptárak menüpont alatt keresd meg az adott munkatársat, és nyisd meg a profilját. 

Először érdemes megnézni, hogy a munkatárshoz engedélyezve van-e az online foglalás lehetőség.

Lentebb tekerve a szolgáltatások résznél lehet beállítani, hogy online foglalható legyen. A képen látszik, hogy a manikűr hozzá van rendelve a munkatárshoz, és online foglalható. A pedikűrnél nem lehet beállítani az online foglalást, itt magánál a szolgáltatásnál van tiltva a foglalás lehetősége. 

Updated on 2024.01.19.

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment