1. Home
  2. Gyakran ismételt kérdések
  3. Miért nem jelenik meg a szolgáltatás az online foglalási felületen?
  1. Home
  2. Szolgáltatások
  3. Miért nem jelenik meg a szolgáltatás az online foglalási felületen?

Miért nem jelenik meg a szolgáltatás az online foglalási felületen?

Ellenőrizni kell a Beállítások – Szolgáltatások – Szolgáltatások listája menüpont alatt a kérdéses szolgáltatásnál, hogy az Online foglalható funkció engedélyezve van-e.

A szolgáltatások listájánál a szolgáltatás neve alatt jelzi a rendszer, ha online foglalható:

Ha nincs bekapcsolva, akkor kattints a szolgáltatás nevére, és az online foglalható funkciót engedélyezd:

Ha ezt a funkciót ezen a felületen nem engedélyezed, a munkatársak szerkesztésénél sem tudod majd bepipálni, hogy az adott munkatárshoz ez a szolgáltatás online foglalható legyen.

Ezután a munkatárs profilján belül is érdemes megnézni, hogy a hozzá tartozó szolgáltatásnál/szolgáltatásoknál engedélyezett-e az online foglalás.
A Munkatársak és naptárak menüpont alatt keresd meg az adott munkatársat, és nyisd meg a profilját. 

Először érdemes megnézni, hogy a munkatárshoz engedélyezve van-e az online foglalás lehetőség (Beállítások – Munkatársak és naptárak – választott mukatárs):

Lentebb tekerve (szintén a munkatárs kartonján) a szolgáltatások résznél lehet beállítani, hogy online foglalható legyen az adott munkatársnál, vagy sem.
A képen látszik, hogy a manikűr és a hajvágás hozzá van rendelve a munkatárshoz, és online foglalható is.
Az arckezelés pedig hozzá van rendelve a munkatárshoz, tehát a belső naptárába fogja tudni rögzíteni; de online foglalni rá nála nem lehetséges:

Updated on 2025.05.09.

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment