Kinek való a Salonic?

Röviden? Neked.
Hosszabban:
Minden olyan szolgáltatónak, aki időpontfoglalással, ügyfélkezeléssel vagy adminisztrációval dolgozik – de legfőképp a szépségipar hőseinek!

A Salonic egy modern, online ügyviteli rendszer, amelyet kifejezetten a szépségszakmák igényeire fejlesztettünk. Rugalmassága miatt azonban más szolgáltató vállalkozások is könnyedén testre szabhatják. Ha te is szeretnéd automatizálni a mindennapi teendőket, csökkenteni a no-show arányt és átláthatóbbá tenni az üzleted működését – akkor jó helyen jársz!

Kifejezetten ajánljuk:

  • Szépségszalonoknak – több szolgáltató, több helyiség? Nem gond!
  • Fodrászoknak és hajstúdióknak – automatikus emlékeztetők, visszatérő vendégek? Pipa!
  • Kozmetikusoknak – kezelések, bérletek, készletkezelés? Egy rendszerben!
  • Barbereknek – gyors időpontfoglalás, még gyorsabb ügyfélkezelés.
  • Sminkeseknek – rendezett naptár, nulla kavarodás.
  • Műkörmösöknek, pedikűrösöknek – egyszerű kezelőfelület, profi ügyfélélmény.
  • Szempilla stylistoknak – pontos időzítés, visszajáró vendégek.
  • Tetováló szalonoknak – hosszabb blokkok, konzultációk, kezeléssorozatok.
  • Szoláriumoknak – időalapú foglalás, bérletkezelés.
  • Aromaterapeutáknak és egyéb alternatív terápiás szolgáltatóknak – személyre szabható kezelési időtartamok és megjegyzések.

Miért pont a szépségipar?

Bár a Salonic sokféle szolgáltató vállalkozás számára hasznos, a szívünk a beauty szektorért dobog. Tudjuk, milyen kihívásokkal jár a napi időpontkezelés, a last minute lemondások vagy a papíralapú adminisztráció – és épp ezekre kínálunk digitális megoldást.


Szeretnél még többet tudni? Nézd meg, hogyan működik a Salonic a gyakorlatban, vagy indítsd el az ingyenes próbaidőszakot még ma! 🙂

Updated on 2025.06.02.

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment