1. Home
  2. Marketing és értesítések
  3. Automatizált egyedi e-mail értesítők

Automatizált egyedi e-mail értesítők

Lehetőséged van automatizált saját magad által megfogalmazott e-mail értesítőket küldeni vendégeidnek.

Ennek beállításához kattints a Beállítások – Automatizáció – Szolgáltatás e-mail értesítők menüpontra:

Kattints az Új értesítő létrehozása gombra:

Ezen a felületen tudod megadni az értesítő adatit, és az e-mail szövegét is itt tudod szerkeszteni. 
Ha az szeretnéd, hogy egy ideig ne menjen ki az egyik egyedi e-mail értesítő, akkor az Értesítő aktív mezőnél vedd ki a pipát. Nem szükséges törölni az értesítőt, elég ha inaktívra állítod.

Az értesítő kiküldéséhez be tudod állítani, hogy a szolgáltatás kezdete előtt, szolgáltatás kezdete után, vagy az online bejelentkezés után küldje a rendszer a levelet. 
Az értesítés idejét akkor tudod beállítani, ha az előző mezőnél a a szolgáltatás kezdete előtt, vagy szolgáltatás kezdete után lehetőséget választottad.
Online bejelentkezés után a rendszer a foglalást követően kb. 5 percen belül küldi a levelet. 

Vendég típusnál kettő lehetőség van: Mindenki / Új vendég

E-mail szöveg részhez tudod beírni az egyedileg megfogalmazott értesítőd szövegét, amelyet kedved szerint tudsz szerkeszteni, hivatkozást, képet, táblázatot is tudsz beszúrni:

Azt is be tudod állítani, hogy mely szolgáltatások foglalása esetén küldje ki a rendszer a levelet:

Végül mentés gomb.

Mentés után a már létrehozott szolgáltatás e-mail értesítők listájának felületére visz a rendszer.

Csatolmányt is lehet feltölteni az értesítőhöz.

Kattints a fájlok feltöltése gombra:

Kattints az új fájl feltöltése gomba, majd a gépedről válaszd ki a felöltendő fájlt, és kész is.

Updated on 2024.01.19.

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment