Lehetőséged van automatizált saját magad által megfogalmazott e-mail értesítőket küldeni vendégeidnek.
Ennek beállításához kattints a Beállítások – Automatizáció – Szolgáltatás e-mail értesítők menüpontra:
Kattints az Új értesítő létrehozása gombra:
Ezen a felületen tudod megadni az értesítő adatit, és az e-mail szövegét is itt tudod szerkeszteni.
Ha az szeretnéd, hogy egy ideig ne menjen ki az egyik egyedi e-mail értesítő, akkor az Értesítő aktív mezőnél vedd ki a pipát. Nem szükséges törölni az értesítőt, elég ha inaktívra állítod.
Az értesítő kiküldéséhez be tudod állítani, hogy a szolgáltatás kezdete előtt, szolgáltatás kezdete után, vagy az online bejelentkezés után küldje a rendszer a levelet.
Az értesítés idejét akkor tudod beállítani, ha az előző mezőnél a a szolgáltatás kezdete előtt, vagy szolgáltatás kezdete után lehetőséget választottad.
Online bejelentkezés után a rendszer a foglalást követően kb. 5 percen belül küldi a levelet.
Vendég típusnál kettő lehetőség van: Mindenki / Új vendég
E-mail szöveg részhez tudod beírni az egyedileg megfogalmazott értesítőd szövegét, amelyet kedved szerint tudsz szerkeszteni, hivatkozást, képet, táblázatot is tudsz beszúrni:
Azt is be tudod állítani, hogy mely szolgáltatások foglalása esetén küldje ki a rendszer a levelet:
Végül mentés gomb.
Mentés után a már létrehozott szolgáltatás e-mail értesítők listájának felületére visz a rendszer.
Csatolmányt is lehet feltölteni az értesítőhöz.
Kattints a fájlok feltöltése gombra:
Kattints az új fájl feltöltése gomba, majd a gépedről válaszd ki a felöltendő fájlt, és kész is.