Vendégeid számára küldhetsz automatikus értesítőket SMS vagy e-mail formájában.
Minden csomagnál lehet SMS emlékeztetőt beállítani, és lehet SMS kredit csomagot vásárolni, ha elfogyott a felhasználható SMS kereted.
A vásárolt SMS kreditekből lehetőséged van értesítőket és marketing jellegű üzenet megkereséseket is indítani.
Csomaghoz tartozó ingyenes automatikus SMS emlékeztetők:
PRO csomag esetén 50 db/hónap (Ezeket marketing jellegű megkeresésekre nem tudod felhasználni.),
a SMART csomag pedig nem tartalmaz ingyen SMS-t.
SMS-ek ellenőrzéséhez, kattints a zöld színű ikonra:

Ezen a felületen sok hasznos információt találsz SMS-kel kapcsolatban, illetve rögtön vásárolni is tudsz az Extra SMS kredit vásárlás gombbal:

Sokféle csomag közül lehet választani, így garantáltan megtalálod a számodra megfelelő ajánlatot:

Ha a kék Megveszem gombra kattintasz az egyik csomagon belül, akkor felkínálja a bankkártyás fizetési lehetőséget.
Ha utalással szeretnél fizetni, akkor a Beállítások – Díjcsomag és számlázás – Számláim menüpont alatt találod az erről generálódott díjbekérőt.
Automatikus értesítők beállítása az általános beállítások között található
Beálltások / Általános / Általános beállítások

Az Emlékeztetők fület kell kiválasztani:

Meg tudod adni kiknek menjen ki az emlékeztető, illetve a kiküldés időpontját is be tudod állítani.
Fontos, hogy az SMS szövegrésznél található kódolt szövegrészt ne töröld, módosítsd; mert ezek hívják be az időponthoz tartozó adatokat.
Ha mégis módosítod, csak egy szimpla szöveget fog kapni az ügyfeled, s nem lesznek benne az időpond pontos paraméterei.
E-mail esetében egy újabb menüpont felé navigálunk, ha szeretnéd testre szabni, hogy mit kapjon meg a vendég.
Ezt a Beállítások / Általános / E-mailek / SMS-ek szövege pontok alatt találod.
A felsó két mezőbe (E-mail tartalom beállítások) bármilyen általános szöveget beállíthatsz, amit szeretnél az automatikus értesítők elejére vagy végére beilleszteni figyelmeztetésként.
A későbbi, E-mailek szövege résznél a már korábban említett szabály érvényes a kódolt részre vonatkozóan; ezek hívják be az időponthoz tartozó adatokat, így ha kitörlöd, módosítod ezeket, nem fognak tudni bekerülni a levelekbe.
A SMS-ek szövege résznél pedig az általános sms értesítések és az előlegkéréshez kapcsolódó értesítés szövegét látod.
Időpont felvitelekor az adott ügyfélhez/időponthoz tartozó általános értesítési beállításokat bármikor egyedire szabhatod!
Ha végeztél minden beállítással, fontos, hogy kattints a beállítások mentése gombra! 🙂