Cube Long Arrow Right External Link angle-right Search Times Spinner angle-left

5 ok amiért a Salonic a szépségiparé!

BY ÍRISZ TÖLGYESI · PUBLISHED 2019.10.03. · UPDATED 2019.10.03. 

Sokan még nem fogadják el, de az az igazság, hogy manapság egy szépségiparban dolgozó szakember el van veszve az online világ nélkül! A Salonic kifejezetten a magyar szépségipar igényeire lett szabva, így olyan funkciók vannak benne amelyek 100%-ban automatizálni tudják a szalonok adminisztrációját, így a szakembereknek csak a vendégre és a végezendő szolgáltatásra kell koncentrálniuk!

1, Eljött a digitális naptárak kora

A tollnak és a papírnaptárnak megvan a romantikája, de a mai világ kommunikációs csatornái már túlnőtték ezt a hagyományos időpontfelvételi módszert. Csörög a telefon, csipog a messenger, e-mailek és Viber üzenetek érkeznek, pillanatok alatt megtelik a naptár, ám ember legyen a talpán aki az átírások, átnyilazások és színes post-it rengeteg között eligazodik! Ennek a problémának az orvosolására alkottuk meg a Salonic digitális naptárát, mely segít a szakembernek áttekinthetően rendszerezni az időpontokat. Nem kell satírozni, áthúzni, egyszerűen módosítani kell a megfelelő mezőt ha változik egy időpont. Az okostelefonon, táblagépen és laptopon is tökéletesen működő napi/heti/havi naptárnézet bárhol és bármikor elérhető, megnézhető, szerkeszthető.

A digitális naptár ugyanúgy használható mint egy papírnaptár, az időpontokat manuálisan lehet felvinni, ám ha a szakember nyitott az online világ felé, néhány kattintással össze tudja kötni digitális naptárát a Salonic online bejelentkezési platformjával.

2, Tévhit, hogy az online bejelentkezés nem működik

A Salonic online bejelentkezési felülete 100%-ban testreszabható! Kezdve a szolgáltatások nevével, időtartamával, árával, azon keresztül, hogy egy szolgáltatás foglalható online vagy sem. Megadható a nyitvatartás, a munkaidő, igény esetén A. hét, B. hét, és teljesen egyedi munkarend is. A szolgáltatásoknál “szünet utána / pihenőidő” is felvihető, tehát a szakember maga osztja be mikor akar dolgozni!

Ha egy szépségiparban dolgozó szakember úgy dönt Salonicot használ, 2 hónap alatt vendégeinek nagy része online foglal!

A Salonic foglalási widget-je könnyen beilleszthető a meglévő weboldalba, illetve az online foglalási platform a Facebook profillal is könnyedén összeköthető. Így a vendégek azonnal értesülnek az online időpontfoglalás lehetőségéről, sőt előszeretettel használják azt, hiszen ilyen módon bárhol, bármikor tudnak időpontot foglalni kedvenc fodrászukhoz, kozmetikusukhoz, masszőrükhöz  vagy műkörmösükhöz.

3, A vendégek több mint 40% – a munkaidőn kívül foglal

Gondoljatok bele mennyi mindent intézünk online! Csak néhány példát említünk és rögtön rá fogtok jönni, mennyi személyes ügyintézésre fordított időt lehet megspórolni vele! Csekk befizetés, receptírás, adóbevallás, biztosítások, élelmiszer rendelés, elektronikai cikkek vásárlása, ajándékutalványok igénylése és még sorolhatnánk egy teljes cikken keresztül, mi mindent lehet néhány gombnyomással elintézni otthonról vagy a munkahelyünkről, az internet segítségével.

Közvéleménykutatás bizonyítja, hogy a vendégek boldogan élnek az online időpontfoglalás lehetőségével, hiszen reggel 6-kor, este 11-kor sőt, munka közben is be tudnak jelentkezni.

Tehát, nem csak a saját életeteket könnyítitek meg egy speciálisan a szépségiparra tervezett időpontfoglaló rendszer használatával, hanem a vendégeiteknek is kedveztek vele!

4, Rengeteg hasznos funkció

Ahogy már említettük, a Salonic sokkal többet tud egy egyszerű időpontfoglaló rendszernél!

Az online befoglalt időpontok visszaigazolása történhet manuálisan és teljesen automatikusan is, attól függően, hogy a szakember hogyan állítja be, vagy a szalon milyen stílusban dolgozik.

A digitális naptárba került időpontokról a rendszer automatikus emlékeztetőt küld a vendégeknek, minimalizálva az elfelejtett időpontokat.

A Salonicban lemondás és “nem jött el” követés is van, ami azt jelenti, hogy a rendszer megjegyzi és jelzi azokat a vendégeket akik rendszeresen lemondják az időpontjaikat vagy nem jelennek meg.

A szakemberek védelmére a Salonicban bekapcsolható az ún. feketelista funkció. Ekkor a rendszer nem engedi azokat a vendégeket online foglalni, akik azzal rabolják az időtöket, hogy időpontot foglalnak hozzátok aztán “elfelejtenek” elmenni vagy lemondani a foglalt szolgáltatást. A funkció automatizálható, például 5 “nem jött el” alkalom után automatikusan feketelistára teszi a vendéget.

A Salonicnak saját marketing funkciói vannak, amik jól jönnek a szépségiparban dolgozók számára. Ilyen az automatikus születésnapi köszöntő, mely egy pozitív impulzust ad vendégeitek számára, illetve a saját hírlevélküldő rendszer, melynek segítségével könnyen értesítést lehet küldeni az aktuális kedvezményekről vagy a legújabb szolgáltatásokról, termékekről.

Végül, de nem utolsó sorban, a Salonicban található riportok naprakész kimutatást adnak a szalon napi bevételéről, kihasználtságáról és a munkatársak munkaóráiról. Egy helyre gyűjti az összes szükséges adatot, hogy átlássátok az üzletetek működését.

5, Szakmailag felkészült, segítőkész csapat

Tudjuk, hogy minden új dologban van egy kis bizonytalanság, hogy jó lesz vagy sem, éppen ezért az első pillanattól kezdve számíthattok ránk a közös munka során! Számunkra nincs különbség a próbaverziós és az évek óta Salonicot használó partnereink között, nálunk mindenkinek saját, dedikált kapcsolattartója van, akit ügyfeleink kereshetnek ha segítségre van szükségük a rendszer használatában!

A Salonic bevezetése során ingyenes oktatást biztosítunk, igény esetén személyesen elmegyünk hozzátok a szalonba, vagy telefonon és online nyújtunk támogatást!

Próbáljatok ki egy profi magyar rendszert, ami kifejezetten a Ti igényeitek alapján készült!

Igényeljetek 30 napon át ingyenesen használható, teljes értékű Salonic próbaverziót! 

Kérdés esetén hívjatok minket az alábbi telefonszámon, +36 30 40 6 88 77 vagy ide kattintva foglaljatok hozzánk online időpontot bemutatóra!