1. Home
  2. Időpontok kezelése
  3. Új időpont hozzáadása

Új időpont hozzáadása

Új időpontot fel tudsz venni a belső naptáradból is. Amint belépsz a Salonic fiókodba a naptár jelenik meg. A naptár felületéhez a Salonic gomb, vagy a menüsávon található Naptár pontra kattintva tudsz visszatérni. 

Keresd meg azt a napot, és időpontot, ahova a vendéget be szeretnéd írni. Ha odahúzod az egeret zöldre vált, és fölötte ki is írja a kolléga nevét, és az időpontot. Kattints rá!

Megjelenik a vendég kereső felület, ha elkezded begépelni a vendég nevét, telefonszámát, e-mail címét ki fogja neked adni, ha szerepel már a vendégadatbázisban. 

Ha nincs még felvéve, akkor a kék gomb segítségével hozzá tudod adni az új vendéget. 

Ha rákattintottál a hozzáadás gombra, akkor felugrik egy ablak, ahol a vendég alap adatait be tudod vinni a rendszerbe. Természetesen később is ki lehet egészíteni az adatokat. 

Az időponthoz kapcsolódó részleteket a következő felületed tudod megadni

– a bal oldalon lévő négyzetben találsz hasznos információkat a vendégedről
– itt tudod kiválasztani a szolgáltatást, az üzletet (opcionális), és tudod még módosítani az szolgáltatást végző munkatársat, illetve az időpont dátumát
– egyedileg módosíthatod a értesítőket (SMS, e-mail)
– ha vettél fel egyedi mezőt az időpontokhoz a beállítások – általános beállításokon belül, akkor itt jelenik meg
– több szolgáltatást is hozzá tudsz adni
-ismétlődőnek is be lehet állítani
– foglalási előleget is vendégenként/foglalásonként tudod módosítani
– beállíthatod, hogy értesítést küldjön a rendszer a vendégnek az időpont létrehozásáról

Updated on 2024.01.19.

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment