Bérletet 2 módon vásárolhat a vendég:
– megveszi nálad helyszínen és eladod neki a kasszán keresztül
– online vásorolja meg a foglaló oldaladon keresztül (feltétele, hogy lennie kell Online fizetési integrációdnak).
A helyszíni bérleteadás így zajlik:
1. Nyisd meg a Kasszát és válaszd a Termékeladás-t:

2. A bal alsó sarokban válaszd ki a vendéget, a jobb felső sarokban a megfelelő bérletet, ezt követően Fizetés.
Így adott vendég és adott bérlet összekapcsolódik. 🙂

Online bérletvásárlás és bérlet felhasználás:
A foglaló oldalon a vendég Fiókot regisztrál, ezt követően tudja a bérletet megvásárolni ill. felhasználni. Ha nem lép be a fiókjába, a rendszer nem tudja, ki ő, így nem is ajánlja fel a bérlethasználatot. A fiókjában az összes múltbeli, jövőbeni időpontját és bérleteit is látja.
Hol találom később a vendégnek eladott bérletet?
Minden vendég kartonján van egy Bérletek fül, ahol a bérletei láthatóak.
Bérletes fizettetés:
Ne a fizetési módoknál jelezd, hogy bérlettel fizet, hanem az időpontnak kell bérletesnek lennie, így a kassza automatikusan kiírja, hogy Bérlet, 0 Ft.
Ha olyan időpontja van, amit bérletvásárlás előtt foglalt, mégis szeretné arra érvényesíteni a bérletet, akkor azt legegyszerűbben úgy teheted meg, hogy törlöd a bent lévő időpontot és bevezeted újra. Ekkor a rendszer felajánlja a bérlethasználatot és jelzi, hogy hányadik alkalom és mennyi van még hátra.

Eladott bérletek:
Az eladott bérletekre 2 helyen is rá tudsz keresni, az egyik a kassza:
– Riport/Kassza/Kassza tranzakciók (kereső szó: bérlet).
– Vagy letölthetsz egy listát a Beállítások/ Szolgáltatások/ Bérletek résznél.
