Bankkártyás előlegfizetés

Előlegfizetés funkciója működik az online időpontfoglalásnál és a belső naptárba felvitt időpontoknál is.

Az előleg fizettetés működtetéséhez szükséges elvégezni a számlázás és bankkártyás fizetés integrációt, ami lehetővé teszi az automatikus fizetések és számla/előlegszámlák küldését. 

A befizetett előleg a szolgáltatást követően levonásra kerül a végösszegből. Amennyiben lemondási határidőn belül – ami egyedileg beállítható- a vendég jelzi, hogy nem tud eljönni az összeg átvihető egy másik időpontra vagy visszafizetésre kerülhet. 

Beállítások menüpont alatt található a Bankkártyás előlegfizetés funkció

Megadhatod a vendégeket, akiktől előleget kérsz.
fizetési értesítő és fizetési emlékeztetőnél kiválaszthatod, hogy csak e-mail menjen, de SMS + e-mail küldés lehetőség is van. 

Online bejelentkezés esetén

Megadhatod, hogy mekkora előleget kérsz, és kedvezményt is tudsz adni a végösszegből. A Szolgáltatások résznél tudod beállítani, hogy milyen szolgáltatás foglalásakor kérsz előleget.

Ha a vendég a megadott határidőn belül nem fizeti be az előleget, az időpontja automatikusan törlésre kerül, az előleget elveszíti.

Ha a belső naptárban veszed fel az időpontot

Salonic bankkártyás előlegfizetési funkció bekapcsolásával a folyamat az alábbi:

  1. A Salonic foglalási felületén foglaló vendég, a számára megfelelő időpontra kattintva értesítést kap, hogy időpontja csak akkor lesz lefoglalva, ha előleget fizet.
  2. Ha automatikusra van állítva az időpontok visszaigazolása (a beállítások online bejelentkezés alatt), akkor egy e-mailben megkapja, hogy hova, milyen időpontban, milyen értékben, milyen szolgáltatásra foglalt időpontot. Ha szeretnéd manuálisan visszaigazolni a befoglalt időpontokat, ez esetben egy általános e-mailt kap, hogy foglalása megékezett hozzád, és időpontja akkor válik biztossá, ha visszaigazolásra kerül.
  3. A visszaigazolásokat követően, a rendszer egy előlegfizetési e-mailt küld a szükséges adatokkal és az általad beállított fizetési határidővel. Sőt, ha szeretnéd, SMS-t is küld a fizetési linkkel, hogy semmiképpen ne kerülje el vendéged figyelmét! Amíg megtörténik az utalás, az időpontnál a “Fizetésre vár” státusz látható.
  4. Amikor a vendég elutalja az előleget, a Salonic automatikus számlát küld neki az online számlázó rendszerén keresztül, az online naptárban pedig “Aktív/Fizetett”/Visszaigazolt” státuszúvá válik az időpont. Amennyiben a vendég nem fizeti ki határidőn belül az előleget, az időpont automatikusan törlődik, vagyis ismét szabaddá válik más vendég számára.
  5. A szolgáltatás elvégzésekor, a kassza funkció használatával könnyen fizettethető a vendég, hiszen a rendszer jelzi, hogy mennyi előleg érkezett be és a teljes árból mennyi a fennmaradó összeg amit ki kell fizetnie.
Updated on 2024.01.19.

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment