Cube Long Arrow Right External Link angle-right Search Times Spinner angle-left

Bankkártyás előleg fizetés

 A Salonic rendszer használójának lehetősége van online és telefonos időpontfoglalás esetén is a szolgáltatás értékének meghatározott %-át előlegként bekérni a vendégtől aki azt bankkártyával fizeti. A befizetett előleg a szolgáltatást követően levonásra kerül a végszámlából. Amennyiben lemondási határidőn belüli - ami egyedileg beállítható- a vendég jelzi , hogy nem tud eljönni az összeg átvihető egy másik időpontra vagy visszafizetésre kerül. 

Ha a vendég a lefoglalt időpontban nem jelenik meg a szalonban és azt 24-48 órával az időpont előtt nem mondja le e-mailen, sms-ben vagy telefonon akkor az előleget elveszíti. Ugyanez vonatkozik a 20 percnél nagyobb késéssel érkező vendég esetére is. Az előleg fizettetés működtetéséhez szükséges létrehozni egy Billingo és egy myPOS profilt, amit a Salonic-on belül integrálva, lehetővé teszi az automatikus fizetések és számla/előlegszámlák küldését 

 A Salonic előlegfiztetés funkciója működik mind az online időpontfoglalásnál és a belső naptárba felvitt időpontoknál is!  

A bankkártyás előlegfizetési funkció beállítási opciói az alábbiak:

  • Kiktől (mely vendégeidtől) kérjen előleget a rendszer
  • A fizetési értesítőt e-mailen vagy sms-ben küldje a rendszer
  • Kiválaszthatod, hogy mely szolgáltatásra kérjen előleget   
  • Az előleg mértékét is te állíthatod be forint összeget vagy százalékot
  • A fizetési határidőt is te határozod meg
  • Kedvezményt adhatsz azoknak a vendégeidnek, akik online foglalnak és előleget fizetnek. A kedvezmény százalékát is könnyen be tudod állítani. 

Salonic bankkártyás előlegfizetési funkció bekapcsolásával a folyamat az alábbi:

  1. A Salonic foglalási felületén foglaló vendég, a számára megfelelő időpontra kattintva értesítést kap, hogy időpontja csak akkor lesz lefoglalva, ha előleget fizet.
  2. Ha automatikusra van állítva az időpontok visszaigazolása (a beállítások online bejelentkezés alatt), akkor egy e-mailben megkapja, hogy hova, milyen időpontban, milyen értékben, milyen szolgáltatásra foglalt időpontot. Ha szeretnéd manuálisan visszaigazolni a befoglalt időpontokat, ez esetben egy általános e-mailt kap, hogy foglalása megékezett hozzád, és időpontja akkor válik biztossá, ha visszaigazolásra kerül.
  3. A visszaigazolásokat követően, a rendszer egy előlegfizetési e-mailt küld a szükséges adatokkal és az általad beállított fizetési határidővel. Sőt, ha szeretnéd, SMS-t is küld a fizetési linkkel, hogy semmiképpen ne kerülje el vendéged figyelmét! Amíg megtörténik az utalás, az időpontnál a “Fizetésre vár” státusz látható.
  4. Amikor a vendég elutalja az előleget, a Salonic automatikus számlát küld neki a Billingo online számlázó rendszerén keresztül, az online naptárban pedig “Aktív/Fizetett”/Visszaigazolt” státuszúvá válik az időpont. Amennyiben a vendég nem fizeti ki határidőn belül az előleget, az időpont automatikusan törlődik, vagyis ismét szabaddá válik más vendég számára.
  5. A szolgáltatás elvégzésekor, a kassza funkció használatával könnyen fizettethető a vendég, hiszen a rendszer jelzi, hogy mennyi előleg érkezett be és a teljes árból mennyi a fennmaradó összeg amit ki kell fizetnie.